Powered By Blogger

lördag 14 april 2012

Fler Mollysar till salu & sänkta priser på tidigare utlagda


1. Cotton Anglaise, chalk i storlek 2. Normal i storlek, köpt begagnad på Tradera i kanonskick. Väldigt lite använd av mig. Pris: 850:- = SÅLD/ A

2.
Check me andress, rose i storlek 2. Normal i storlek. Köpt av Mollysyster superbra skick, skälv har jag bara använt den vid två tillfällen. Pris: 950:- = SÅLD/ A.E


3. Voile short dress, rose. Storlek 2. Normal i storlek. Pris: 750:-  


4. Gosee short dress, rose i storlek 2. Köpt på AjaBaja, använd men i bra skick. Något stor i storlek. Pris: 420:- Reapris: 390:- = SÅLD/ P


5. Hookup dress, vintage chalk storlek 2. Normal i storlek, köpt i butik, använd vid ett par tillfällen.  Pris: 690:- = SÅLD/ E


 6. Tutu T88, white i storlek 1, stor i storlek. Nypris 1899:- Använd men i fint skick. Pris: 750:-   Reapris: 690:-


7. Livealot blouse, pink. Storlek 2. Den äldre modellen med den superfina blombrodyren på ryggen. Sparsamt använd. Pris 650:- = SÅLD/ A.E


8. Sweet-brier blouse, lite rose, storlek 2, normal i storlek. Nypris 1899:-. Väldigt sparsamt använd. Pris 750:- Reapris: 690:- 



9. One silk wrap tunic, apricot i storlek 2. Normal i storlek. Köpt på Tradera i nyskick. Ytterst sparsamt använd av mig så i bra skick. Pris 590:- Reapris: 550:- = SÅLD/ A


10. Wigwam dress, grey i storlek 2. Normal i storlek. Nypriset var 1999:-. Använd men i bra skick. Pris 790:-  Reapris: 700:- = SÅLD/ A


I priserna ingår vanligt frakt med Posten inom Sverige. 
Om du är intresserad av något av plaggen eller undrar mer så maila mig på oddjosanne@gmail.com.  
Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100 % djurhårs- och rökdoftfria. 
Det var allt idag. Jag har en del Mollysar till att sälja men de saknar jag produktbilder till och kan därför inte göra det enkelt för mig med… ;o) så de kommer i samlad trupp i ytterligare ett inlägg när jag har hunnit ta egna foton… Kanske imorgon, kanske nästa helg… Peace out, god natt & Kram för idag!

5 kommentarer:

  1. Varför har jag inte din storlek. Vill gärna ha en grå Wigwam. Kanske tur för vi sparar till utlandssemester i åt. Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vill ha flera av dem plaggen ju. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vill köpa din rosa voile!
    Maila mig på: rojven@hotmail.com
    Kram Viktoria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Är intresserad av att köpa check me andress och livealot blusen :-)Hoppas på tur!! min mailadress är anette@erikssonsvvs.se
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Jag har mailat er som skulle mailas. Kram till er allihop!

    SvaraRadera