Powered By Blogger

söndag 3 juni 2012

Ska vi krydda nästa vecka med en fotoutmaning?

För snart två månader sedan gick jag ut med en fråga här om vi skulle dra igång en ny fotoutmaning. Några av er visade intresse och ville haka på. Jag började klura lite, annat kom emellan och så var det hux flux bortträngt ur hjärnkontoret. Till nu nyss, när jag av en ren och skär tillfällighet sprang på det inlägget, och fick en idé. Fullständigt ogenomtänkt men jag kastar ut den till er här och nu ändå…


För vad hade ni sagt om att ta hela nästa vecka till en fotoutmaningsvecka, och därmed varje kväll presentera ”tre bilder från min dag”?... Som kan vara bilder på precis vad som helst; era skor, maten ni käkade till lunch, ett skyltfönster ni passerade, er sura chef, något oväntat eller väldigt förväntat… 
Exakt vad som helst alltså... Jag kommer att göra det och vill ni haka på så do it – skitkul! Hojta gärna i så fall så kan jag länka till er som är på… Kram för nu!

11 kommentarer:

  1. Jag är på! Kul med lite nytt :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag hänger på, det ska bli skoj.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Kul! Då hoppas vi att inte alla bilder kommer att bli från sjuksängen för då blir det bra trist. =)

    SvaraRadera
  4. Jaaa vad roligt! Jag är på! Hoppas du kryat på dig! Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag är helt klart på:)
    kram

    SvaraRadera
  6. Så jäkla skitskoj att ni är på brudar! Tjoho vad glad jag blir! Då kör vi imorgon då :o) och jag länkar till er när jag gör mitt fotoutmaningsinlägg imorgon. Kram på er!

    SvaraRadera