Powered By Blogger

onsdag 31 juli 2013

Bara för att liksom

För att jag gillar blommor men väldigt sällan visar några här eftersom jag inte äger några egna, för blommor + mina illvilliga katter = att de blir salladsbuffé på fem röda… För att även om gult nog är den färgen jag har allra svårast för så är dessa mina favoriter (förutom hjärtan på tråd som jag förälskade mig i ganska nyligen efter tips från er). För de ser så glada och hoppfulla ut, ståtliga, tar ingen skit. Liksom… För att de därför känns som värdiga kandidater att få sätta punkt för en av de allra mest turbulenta månader i mitt liv. Samtidigt lite deppigt att juli är till ända alldeles strax. För augusti en smula tillåter hösten att få göra sig påmind. Och lite för att jag kände för att plita ett blogginlägg men led brist på fantasi. Därför kastar jag in denna bild som ett slags god natt och tack för idag. Typ… :o)

1 kommentar:

  1. Fin bild och älskar symboliken!
    Kram från Alice

    SvaraRadera