Powered By Blogger

måndag 1 juli 2013

Bloppis – 15 Mollysar & 2 andra till salu

Kamrat Annelie på Öland har rensat sina garderober. Jag har tagit på mig att hjälpa henne sälja. Så! Här kommer bloppisen. 15 Mollysar & 2 andra till salu.


1. Coolt äldre bomullslinne i vitt, grönt, orange. Storlek 2. SÅLD/ ML


2. Rib jersey tank, grey i storlek 2. Pris 225:- 195:-


3. Gul handvirkad kjol i 100 % bomull. Superfin passform, något stor i storlek, detta är en 1:a men passar en mindre 2:a också. SÅLD/ HA


4. Limegröngul virkad kjol, 100 % bomull. Storlek 2. SÅLD/ ES


5. A-one silk camisole, sidenunderklänning. Storlek 2. Pris 325:- 275:-


6. Silk sleeveless dress, apricot, storlek 2. SÅLD/ A-K


7. Silk sleeveless dress, military, storlek 2. SÅLD/ A-K


8. Chiffon s/l dress, chalk. Sprillans ny, endast provad. Storlek 3. SÅLD/ A.S-C


9. Heavy metal longdress i blått. Storlek 2. SÅLD/ ES


10. Ceremony s/s short dress, almost black. Storlek 3. SÅLD/ ES


11. Sidentunika i svart med rosa mönster. Storlek 3. SÅLD/ LI


12. Full emb smock i rosapowderaktig färg, storlek 2. SÅLD/ ES


13. Full emb smock i superfin aprikos färg. Storlek 3. SÅLD/ CH


14. Kofta som jag inte hittar namnet på. Lite längre modell, militärgrön till färgen. Storlek 2.  SÅLD/ EL


15. Kanonsnygg kavajjacka i brunt. Storlek 1 men stor i storlek så passar en 2:a. Pris 575:- 460:-


16. Hunkydory Japan knit i aprikos. Storlek M.  SÅLD/ A.S-C


17. Svart stickad túnika från Jumperfabriken i storlek L. Pris 425:-  325:-

Alla plagg är i kanonbra skick. En del inte ens använt. Priserna är inklusive vanlig frakt med Posten inom Sverige.
Vill ni köpa något så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Undrar ni däremot något så skriv en kommentar här så kan Annelie hjälpa till att svara på det jag inte kan. Okej?... Peace out för nu!

40 kommentarer:

  1. Hej på er.
    nr 8 är jag superintresserad av så den köper jag gärna om den är kvar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har reserverat den till dig, mailar om en liten stund. Kram!

      Radera
    2. Bästa köpet!! Grattis, endast provad men lovar den är ursnygg!
      Tack för du handlar!
      Kram,
      Annelie

      Radera
  2. Jag köper gärna nr 6 och 7 om de finns kvar!

    KRAM
    A-K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då reserverar jag dem till dig och mailar om en stund. Kram!

      Radera
    2. A-K, bägge superfina! Om du inte redan har den gröna koftan, nr 14 så kan jag tipsa den är klockren till nr 7 du valt! Superfina tillsammans.. Så du vet bara. Hoppas allt ok hos dig!! Å tack för du handlar!
      Kram,
      Annelie

      Radera
    3. Hej Annelie!
      Hoppas att allt är fint med dig!
      Jag passar inte i military färgen... tyvärr, annars hade jag köpt koftan direkt. Jag får nog kombinera klänningen med någon rosa kofta istället :-)
      KRAM

      Josanne:

      Nu har jag betalt!
      KRAM

      Radera
    4. A-K, nej då skall du naturligtvis inte köpa den. Rosa kofta blir säkert lika snyggt ihop. Tack, här ok men lite upp o ner. Därför Josanne hjälper mig.
      Ha en skön sommar!
      Kram,
      Annelie

      Radera
  3. Hej, vill gärna köpa 1:an om den är kvar.
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är den din, maila mig på oddjosanne@gmail.com. Kram!

      Radera
    2. Marie, du har valt en gámmal favorit. Grattis! Hoppas du blir nöjd, superfin enligt mig. Tack för du handlar av mig!
      Kram,
      Annelie

      Radera
  4. Hej!

    Jag köper gärna 9, 12, 4, 10
    Kramar från Eva Solid som just nu inte är hemma men
    min jag mailar dig. Kramar
    Eva Solid

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är dina :-) Reserverar när jag sitter, vid dator, är ute med hundarna nu. Tråkmatte som bara glor i telefonen tycker de... :-) Kram!

      Radera
    2. Tackar och vi hörs vidare i kväll.
      Kramar igen från Eva
      och till Annelie
      Pappa mår mycket bättre och tack för all din omtanke

      Radera
    3. Eva, vad skönt att 'höra' din pappa mår bättre!!
      Hoppas du blir nöjd med köpen! Bra val du gjort, alla superfina!
      Kram,
      Annelie

      Radera
    4. Så dog Internet i min dator precis när jag skulle skicka till dig Eva :-( så jag ber om ursäkt och gör ett nytt försök imorgon fm... God natt & Kram!

      Radera
  5. Josanne..du är en ängel utan vingar, tack!! Kikar in om någon undrar något med jämna mellanrum. Kul att flera plagg redan bokade.
    Mailar dig sedan.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  6. Om reservationen på nr 8 släpps står jag i kö!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är såld men om Anna skulle vila sälja den vidare så vet hon ju att du och Pernilla är intresserade :o) Kram!

      Radera
  7. Jag vill gärna också stå i kö på nr 8. Kramar

    SvaraRadera
  8. Försöker igen....vill gärna köpa nummer 13
    Mvh
    Christina Hobbs

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är reserverad till dig nu. Mailar dig alldeles strax. Kram!

      Radera
    2. Christina H, en riktigt fin raring du valt! Älskad länge av mig men knappt använd, bra köp o grattis!! Tack för att du handlar!
      Trevlig sommar
      Kram,
      Annelie

      Radera
  9. Härligt mycket fint Annelie!
    Inget i min storlek tyvärr men så roligt att titta på ändå.
    kram!

    SvaraRadera
  10. Lingon, tack! Så tacksam Josanne ställer upp när det behövs!! Vänner skall man vara rädd om.. Har fyrdubbelt minst som behöver flytta men finns ju gränser på vad vännen skall ställa upp på. Får se om hon orkar efter Roskilde med mer bloppis men det får naturligtvis hon själv avgöra. En sak i taget du vet..
    Njut av dagen!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  11. Otroligt mycket fint! Ställer mig i kö på nummer 13 om det skulle skita sig;) Kram till både Josanne och Anneli:)

    SvaraRadera
  12. Vad synd du missade den Linda G!! Kan ju finnas fler här i andra färger om det skulle vara intressant.. Älskar ditt sätt du utrycker dig på! Fast när man träffar dig, stämmer det liksom inte.. Du är så ödmjuk o försiktig. Gillar dig!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  13. Åh, så mycket fint! För stora storlekar för mig tyvärr =/

    SvaraRadera
  14. Är nr 6 såld? Kan tänka mig att testa den annars.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr såld fast jag tror den varit för stor till dig i alla fall så det är ju bra :o) Kram!

      Radera
  15. Hej,

    jag köper gärna nr 11.

    Hälsningar Linda

    iding@telia.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är den din. Reserverar och mailar dig alldeles strax. Kram!

      Radera
    2. Linda, bra val där! Knappt använd, provad en stund bara. Jättefin klänning!
      Kram,
      Annelie

      Radera
  16. Alltså jag är väldigt frestan av nr 16 Hunkydory tröjan men frågan är skulle den passa mig med mina tjocka armar???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är du tramsig!!! Vaddå tjocka?... Bestämmer du dig är den din... :o) Och du bör få post idag förresten :o) Kram!"

      Radera
    2. jag har fått post och jo jag är intresserad och köper nr 16.
      kram

      Radera
  17. Ursäkta men den är rymlig, så du vet AnnaSC! Aldrig använd, bara provad!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  18. Försökte kommentera Limda o fina klänning det är ett mycket bra köp!! Å tack..
    Anna SC försökte jag skriva koftan är verkligen rymlig, även i ärmarna. Endast provad av mig, superfin.
    Josanne, kommentarer som jag försöker skriva försvinner i cyberrymden, bara så du vet!
    Kramar alla!
    Annelie

    SvaraRadera