Powered By Blogger

söndag 14 juli 2013

Dagens – det är ju säkert inte så att mitt utseende bytts ut

Dels har fenomenet att dokumentera kläderna jag burit på kroppen inte ens snuddat vid min tankeverksamhet den senaste veckan. För det har känts totalt irrelevant. Och det sista Odd Mollysläppet har jag överhuvudtaget inte tittat åt. Alls. Bara en sådan sak liksom, tyder på grav störning nästan… ;o)

Dels har jag drabbats av att känna mig så vansinnigt ful att jag har svårt att se mig själv på bild. Har fått pressa mig att kasta in de få knäppen där jag figurerar under den senaste veckan och har varit på väg att plocka bort dem igen flera gånger... 

Men ful eller ej, stassbilder har ju varit ett stående inslag här sedan bloggens tillkomst för lite drygt 3,5 år sedan. Och jag vet inte med er men jag tror minsann att jag saknar dem en smula. Förmodligen av gammal vana men ändå… Och! Så blir jag helt ärligt en aningens förbannad på mig själv också, sådan jäkla trams! För det är ju säkert inte så att mitt utseende bytts ut, jag har otvivelaktigt varit rätt ful hela tiden men upptäckte det till fullo först nu… bad luck liksom… :o) Och jag kan ju inte direkt gå och gräva ner mig för det, eller kan kan jag väl men jag vill inte… Så! Därför tvingar jag återigen in lite egofulisar här, i form av dagens stass:


Klänning – Odd Molly Magnolia strap dress, almost black, jeansjacka – Odd Molly Hurray jean jacket, washed indigo.

Eftersom solen har befunnit sig på annan plats än här idag så har jag istället roat mig med att bland annat bildsätta kläder jag har till salu. Så en bloppis här ikväll, med Mollysar och Please, vad säger ni om det?... Peace out så länge! Och Kram!

21 kommentarer:

  1. Vad FAN har det djävla svinet gjort med dig???
    Bara så du vet så har jag alltid undrat vad du sett i honom, sjaskig och ful medan du är både söt och vacker.
    Skippa svinet och skippa dom tankarna!!! SNÄLLA!!!

    SvaraRadera
  2. Det klart att vi vill se dina dagens! Du är lika fin som alltid!!! Jag lämnar sällan en kommentar men tycker jättemycket om din blogg! Många kramar Berit

    SvaraRadera
  3. Du är vacker! På på utsidan och insidan!
    Och jag saknar dina stassbilder :-)
    En stor kram till dig!

    SvaraRadera
  4. ?? konstiga ideer vi kvinnor kan få för oss. Inte är varken du eller jag eller någon annan ful. Vissa har haft mer tur än andra men vafan??? Vi är alla vackra mer eller mindre. hehe! Nu vill vi se stassbilder med dig för vi som läser här (nej självklart kan jag inte tala för alla) vill se dig o vi gillar dig just för att DU är DU!!! Sådetså.

    SvaraRadera
  5. Har läst ikapp i din blogg vad som hänt, hoppas du får massa ny kraft och gör det du känner för! Vill gärna se dina dagens!!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Håller helt med Anna och kunde inte sagt det bättre själv!!!!

    Säger som Grynet " ta ingen skit" ;) Du är värd mer än så <3


    Kramar

    SvaraRadera
  7. Mäh, du är ju jättefin!! Kram!

    SvaraRadera
  8. Ful har du aldrig varit och kommer aldrig att bli!! Inte konstigt att självförtroendet får sig en knäck när man går igenom vissa saker. MEN , ta och läs det Anna skrev här ovan en tio gånger och fundera på det! Jävligt klokt skrivet!! Kram❤

    SvaraRadera
  9. Det blir ju lätt så att man lägger allt på sig själv och inbillar sig en massa; som att man skulle vara ful.
    Vilket vi ju vet att du inte är.
    Så stassbilda på du!

    SvaraRadera
  10. Vet du vännen (håll för öronen nu)....DU HAR EN HELT UNDERBAR INSIDA OCH EN OTROLIGT VACKER UTSIDA <3......så det så, finns det någon som säger annat så hänvisar du till mig ;)

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  11. Jag förstår att självkänslan får sig en rejäl törn men du är lika fin som du alltid varit. Jag gillar dina stadsbilder och jag gillar dig. Kram

    SvaraRadera
  12. Inte stadsbilder ( även om jag gillar dem också) utan stass såklart. Damn you autocorrect!;-)

    SvaraRadera
  13. Precis som Anna skriver är det. Du är vacker och stassbilder vill jag absolut se.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Jag tycker om din blogg för att du är DU!!

    SvaraRadera
  15. Anna säger/skriver det så bra - håller fullständigt med. Du är one of a kind and I like it! Alot!
    Många kramar
    Jeanette

    SvaraRadera
  16. Heja stassbilder :-D
    Hoppas allt e bra med dig, läser ikapp lite mellan mina fallskärmshopp :-D
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  17. Ja, som ovanstående, lyssna på Anna, klem finis

    SvaraRadera
  18. Ytterligare en kommentar är nästan överflödig. Instämmer i ovanstående kommentarer. Du är så fin min vän, så bort med sådana tankar. GENAST!! And that´s an order! P&K <3

    SvaraRadera
  19. Äsch, alla känner sig fula ibland. Du du är ju jättefin och dessutom är du ûbercool.

    SvaraRadera
  20. Ja, jag vill gärna fortsätta se dina dagens - fina du! Kram

    SvaraRadera
  21. Hej anonym!
    Du har fullständigt rätt i att Josanne är både söt och vacker! Och jag är tämligen stolt över att vara en white trash slusk ;)
    Vill dock poängtera att jag aldrig sagt något elakt om hur hon ser ut!! Finns inget elakt att säga hon är skitsnygg vi funkar bara inte ihop längre... Så vet du det också!

    SvaraRadera