Powered By Blogger

onsdag 31 juli 2013

Dagens – med en glömd & en jag kallar bästa presenten


Två nya. På sätt och vis. Blusen, Branting Select Stina short, pink, shoppade jag i Staffanstorp i maj men pinsamt nog har den hängt lite i skymundan, bortglömd, nonchalerad i garderoben sedan dess. Så därför är den ny. I luftat tillstånd. Sedan har vi halsbandet, som den där fantastico människan, den jag kallar plastsystern har, och som jag gillat en hel massa på henne. Nu har jag ett eget, för hon har banne mig gått och shoppat ett till mig. Som landade i min brevlåda idag. En skilsmässopresent. Älskar ordet, älskar halsbandet! Tack som fan darling! Och en hel massa tack till er andra också, ni som finns där för mig i vått och torrt, ställer upp, har visat er vara riktiga vänner. Löv jo all!... Tjing!

4 kommentarer:

  1. Coolt! Men det är bara ni två som kommer undan med det så jag hoppas ingen härmar er som med Bagge-skallen ;0)

    SvaraRadera
  2. Satt ju som en smäck! Slit det med hälsan! Cause your worth it som dom säger i nån reklam.....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åhhhh det passar verkligen på dig *ler*, precis din stil ;)
    Skäms lite är superdålig på att kommentera MEN finns här ute ändå och vakar över dig men det tror jag du ändå vet <3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera