Powered By Blogger

tisdag 2 juli 2013

Dagens, mina roliga saker & sänkta priser

En aningens anspråkslös kvällsvovvenadstass kanske? Kommer här i vilket fall:


Munkjacka – Better bodies Soft hoodie, tomato red, linne under – Odd Molly Rib jersey tank, white, jeans – Please, pjux – by Koah, Shazia, roma white. 

Det är i stort sätt vad jag gjort sedan sist, vovvenadat. Och bara lite smygsmått testat min nyshoppade städutrustning. Den lila saken fick svepa in sig mellan grunkorna på ett element,ett sådant av äldre karaktär som har grunkor... och en rosa mikrofiberduk avsedd för speglar fick gå i närstudie med just en spegel. 


Min övertygelse är att städning blir bra mycket skojsigare och därför en smula effektivare med färg på pryttlarna. Får se om jag känner detsamma om någon vecka… Vad däremot Annelie känner är att vi ska sänka lite priser i hennes bloppis, den som dyker upp vid ett klick HÄR. Så då gör jag det. Nu. Peace out!

4 kommentarer:

  1. Coola städprylar! Vad är det gröna det ser skumt ut? ;-) K

    SvaraRadera
  2. Bra du sänkt priserna, tack igen!
    Ha en bra dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Försöker här istället. På säljsidan lyckas jag inte kommentera blivande o ev blivande köpare. Rent omöjligt! Kanske dags uppdatera din dator..eller bara stänga av den en stund. Då brukar dom återhämta sig snabbt.
    Linda; bra köp! Finfin klänning i nyskick.
    AnnaSC; koftan ÄR rymlig även i ärmarna. Bara så du vet. Dessutom bara provad av mig.
    Kram tjejer,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. 2. Rib jersey tank, grey i storlek 2. Lagom stl för mig tror du? Om ja så är jag spekulant =)

    SvaraRadera