Powered By Blogger

söndag 21 juli 2013

Dagens – två stassar för två skilda aktiviteter

Jag har inte riktigt gett upp hoppet om att lägga mig till med solbränna på benen och därför knatade jag ut i park med vovve och picknickfilt så här i förmiddags:


Dock lyckades solen totalmissa mina likbleka spiror även denna dag så när jag skulle ut på stan och finspankulera med sällskap så blev det omsvidning till:


Roligare än så blir det inte, för det var alles för idag. Tack för denna vecka! Tjing!

10 kommentarer:

  1. De vita byxorna sitter klockrent! Är det verkligen Please?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nix, det är inte Please, det är ett par Miss Me. Kram!

      Radera
  2. Du måste ju ge solandet av bena några dagar iaf. Då kommer det hända grejer och vill du ha hjälp på vägen så köp sådan lotion med lite brun utan soleffekt. ;) Det brukar jag ta när jag tycker mina ben är lite väl vita. :p

    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och tålamod går inte riktigt ihop... :o) Men tack för tipset, vad för någon använder du? Kram!

      Radera
    2. Dove har en jättebra variant :-)

      /Anne

      Radera
    3. Tack för tipset! Det ska absolut kollas upp :o) Kram!

      Radera
  3. Du är inte ensam om bleka ben! Eftersom jag aldrig solar får jag ju skylla mig själv..du har säkert snart bruna spiror! Du har ju lätt för o bli brun.
    Njut av sommaren!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, solar aldrig benen så inte konstigt de är vrålvita. Har svårt för att bli brun på just benen.. :o) Kram!

      Radera
  4. Men Tramsmaja, du är aldrig likblek ens på vintern med ditt zigenarblod. ;)
    Fast jag instämmer i att benen är svårast att få färg på.
    Så av med brallorna och ta varje tillfälle - även på stan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tramsmaja, älskar det ordet :o) och zigenarblod... Vill inte chocka alla stackars turister på stan så håller mig nog parken med de bara benen... :o) Kram!

      Radera