Powered By Blogger

måndag 22 juli 2013

Omvälvande. Igen. På flera sätt


Kvällens hemmalullarstass, bilden, uppsynen, må säga sunk och bedrövelse men faktum är att det här har varit en av de absolut bästa dagar på länge… Omvälvande. Igen. På flera sätt. Det här måste vara den sjukaste månaden i mitt liv… Och det är möjligt att jag droppar fakta kring det vad det lider, när intrycken och händelserna är sorterade, har fallit på plats, men just nu kör jag hemlighetskostymen på… säga A men inte B, som jag egentligen är så mycket emot. Men befinner man sig mitt i de galnaste av känslokast så kan man tydligen agera lite hur som… Lovar att återgå till lite mer normala inlägg imorgon… :o) Peace out! Kärlek & Respekt! Och var rädda om er själva och varandra därute!

12 kommentarer:

  1. Vad smal du är! Äckligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det enda äcklet här är du din fega lilla amöba. Så det så!

      Radera
    2. Varför va så elak ? Dina egna problem måste va betydligt större än bara äcklig...

      Radera
    3. Har för tillfället inte ett enda problem i hela världen faktiskt:) Kram på dig!

      Radera
    4. Menade inte till dig Linda !!!! svar till den elake kommentatorn.. ;)

      Radera
    5. Haha! Då går du en kram till!

      Radera
  2. Men det där var väl ändå en rejält ouppfostrad, onödig och elak kommentar.

    SvaraRadera
  3. Tack! För jag väljer att ta det som en komplimang, i min värld råkar smal inte vara äckligt... :o)

    Linda & Eva: Love you darlings! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja jösses säger jag bara. Avundsjuka är äckligt det!

    Kram på dig Josanne!

    SvaraRadera
  5. Josanne är då inte äcklig på något vis. Så det så! Fast du måste allt berätta vad som är på g. Nyfiken som tusan. Skickar ett sms. ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Ja den lustigkurren missade jag.
    Vad bra att du är äckligt smal; tänk så mycket du kan mumsa i dig då (som Anonym troligen inte kan) =)

    SvaraRadera