Powered By Blogger

torsdag 11 juli 2013

Presenten som symboliserar min kväll, mitt nya liv


Att livet tar en tvärvändning behöver inte betyda katastrof utan kan tvärtom vara det motsatta. Att det finns helt underbara människor, riktiga vänner som står vid ens sida oavsett vad gör det enklare att se, känna, uppleva. Vänner att blotta sin själ för, våga ställa de dummaste av frågor till, skratta åt de mest befängda saker tillsammans med...
Att jag skulle vara så förbenat lyckligt lottad att ha ett gäng sådana i mitt liv hade jag inte ens vågat drömma om... Så tack som fan till er, som jag lärt känna här eller stött på i verklighetens virrvarr!
Vem jag fått presenten av och hur jag tillbringat kvällen blir ett fall för morgondagen att rapportera om. Så ses då om ni har tid och lust! Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Riktiga vänner är svårslaget. Känner på mig att allt kommer att bli skitbra. Kram!

    SvaraRadera
  2. Självklart så tittar jag och vi in.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Men det är ju för att du är värd att ha sådana vänner. :) Kramis

    SvaraRadera
  4. Och vi är lyckligt lottade över att du finns i våra liv <3

    SvaraRadera
  5. Såklart du har.
    We can smell our own, för att sno en replik ur Mallrats. =)

    SvaraRadera
  6. Vänner är inget man bara får; de förtjänar man - du förtjänar såna vänner! Tänker på dig (just nu från en takterass i Rom)!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Blir glad för din skull med ett gäng goda vänner runt om dig! Det är du sannerligen värd! Fin present..o din inställning gör så det blir bra i slutänden.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  8. Kram! Alldeles säker på att det här är början på något nytt och bra
    <3

    SvaraRadera