Powered By Blogger

söndag 14 juli 2013

Till Salu – 10 Mollysar, 2 par Please, en drömklänning

Jag har en hel del kläder som tycks bli hängande i garderoben för evigt. Vilket är synd och något jag tänkte försöka ändra på nu. Genom att köra försäljning. Nu:


1. Odd Molly solglasögon med bling. Aldrig använda, bara provade då jag inte tyckte att jag passar i dem. Skyddsfodral i tyg och tjockt rosa fodral (som syns på ena bilden) ingår. SÅLDA/ Therese


2. Rib jersey tank, green i storlek 0. Jag tycker att dessa linnen töjer sig i den och därför passar denna en 1:a också. Nyköpt nu i våras och bara använd en gång eftersom jag inte alls trivs i färgen tyvärr. Pris 325:- 275:-


3. Äldre linne från Odd Molly i 100% bomull. Storlek 3. Svagt ljusblå färg med fina duvan broderad baktill. Brunt band i sidorna som går att knyta såväl bak som framtill. RESERVERAD/ Eva


4. Rock-a-fellow l/s top,dark berry i storlek 2, något liten i storlek så passar bäst en 1:a. Har bara lyckats använda denna fina sidenblus en enda gång så i superskick. Pris 525:- 425:-


5. A-one silk wrap, royal i storlek 2. En av Odd Mollys absolut finaste sidenwrapar. Använd en enda gång så i superskick. Pris 790:- 690:-


6. Chrysalis wrap, lila i storlek 2. Helt underbar i siden och med lite spetsinfällningar, men tyvärr något för stor på mig. Pris 790:- 690:-


7. Äldre rap i 100% bomull i storlek 2. Supersöt med mönstrat tyg nertill och massa fin brodyr upptill. Pris 725:- 625:-


8. Tadaa long dress, vintage turquoise, Storlek 2. Även denna har bara blivit luftad en gång. SÅLD/ Maria


9. Timeout wrap cardigan, dark blossom i storlek 2. 100% bomull. Från förra årets kollektion. Använd men i fint skick. SÅLD/ V


10. Emb bikette denim jacket i storlek 2. Normal i storlek, något stretchig i tyget. SÅLD/ Jenny 


11. Please, Fancy. Storlek XS. Med fina slitningar och nitar. Sålde slut på nolltid. Tyvärr kommer vi inte alls överens och därför har de bara använts en enda gång. Nypriset låg på runt 1700:- Mitt pris 950:- 850:-


12. Please i färgen lavanda, ljuslila. Storlek XS. Älskar färgen men de hjälper inte när de är för stora :o( Använd ett par gånger, tvättade en gång. SÅLDA/ Anna


13. Mes Demoiselles Amour long dress, light pink. Jag skulle kalla den en blandning mellan rosa och powder. Drömklänningen! Som tyvärr fått sin roll utspelad i mitt liv då den är för hårt förknippad med förra helgens händelser… Storlek 38 men väldigt flexibel, passar mig som är en 36:a och passar garanterat något med storlek 40 också. Det är kanske lite svårt att se men det är en maxiklänning, bild när jag har den på mig finns HÄR. SÅLD

Priserna är inklusive vanlig frakt med Posten inom Sverige. Jag är inte helt omöjlig med priserna men skambud undanbedes vänligen. 
Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100% djurhårs- och rökdoftsfria. Men absolut kommer de INTE att vara lika garderobsliggarskrynkliga som på bilderna.
Vid intresse för ett plagg eller om ni vill veta något mer, ha mått, se fler bilder… så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Tjing!

19 kommentarer:

  1. Hej Nummer 13 vill jag ha!!
    Mailar dig!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sett ditt mail men blev utkastad när jag skulle svara så jag mailar tillbaka imorgon istället. Kram!

      Radera
    2. DÅ hörs vi imorgon!!
      KRAM!!

      Radera
    3. Du kan också sms:a mig om du hellre vill.
      KRAM!!

      Radera
  2. Jag köper gärna nr 3 :-)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Reserverar den till dig. Min mail är i strejk så jag mailar imorgon.

      Radera
    2. FÖRLÅT!!! Såg i mailen att Eva S var lite före på nr 3... Är det okej att hon får den? Annars får vi singla slant kanske... Kram!

      Radera
    3. Helt OK att sälja den till Eva om hon var före mig! Vi brukar ha samma smak hon och jag :-)

      KRAM

      Radera
    4. A-K
      Om den inte passar mig så får du gärna överta den för samma pris, om det är OK?
      Det är roligt att dela smak med dig ska du veta.
      Kramar från Eva

      Radera
    5. Ja, tänk på mig om den inte passar :-)

      KRAM

      Radera
  3. Jag måste nog köpa tadaa long dress känns det som nr 8, mailar dig också <3
    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din! I Will mail you imorgon :-) Kram!

      Radera
  4. Nr 10 Biketten vill jag gärna köpa!

    Kram
    Anette

    SvaraRadera
  5. Nu ska jag ha mailat alla. Hojta annars. Kram!

    SvaraRadera
  6. Har mailat dig men inser nu att du inte får problem hihi :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Många finingar är det.. Håller tummen det går åt som smör!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  8. Hejsan,jag köper gärna pleasejeansen...Jag bor i hbg,så kanske kan vi mötas(tror du t om känner igen mig;))?mvh Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är de dina. De är tvättade och flyttklara så bara hojta :-) kanske enklast om du mailar mig. Kram

      Radera
  9. Skriver här "oxå"fall i fall...Hojta du bara ;-),jag kan vara på "plats på 15 min...Kanske får vara besvärlig o be om att få pröva dem?Tror de kommer att passa,så inga problem...Kram Anna

    SvaraRadera