Powered By Blogger

söndag 7 juli 2013

Tusen Tusen Tack!!!...

... till alla er som hört av sig till mig på olika sätt under dagen, med kommentarer här, meddelanden på Facebook, sms, telefonsamtal... Jag är förvånad, rörd och otroligt glad för all omtanke!!! För den stöttar, peppar och hjälper mig att känna mig mindre ensam just nu så tusen tack som fan för att ni finns!

Annars är jag kvar i det ganska obehagliga tillståndet av chockblandad tomhet. Jag tänker inte förvandla detta till en självdestruktiv skilsmässoblogg och jag kommer att skriva bara när jag känner för det, som nu. men det kan bli hur ofta eller hur sporadiskt som helst... Om yta, om djup, om känslor och tankar... Några privata detaljer kommer jag däremot aldrig att droppa här. Jag må ha behov av att skriva av mig men aldrig utanför min personliga gräns för offentligt avslöjande...

Fast ett par bilder från havet, som jag älskar och därför uppsökte när jag kände att jag behövde få andas lite denna förmiddag kan ju aldrig sitta fel. Så de kommer här. God kväll, kram & var rädda om er själva och varandra! Alltid!

14 kommentarer:

  1. Ja skriv när du vill, det kanske hjälper att få skriva vad du känner.
    Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Du skriver när du vill om vad du vill. Finns här, det vet du. Kram<3

    SvaraRadera
  3. Ååååå läste precis ikapp! Fy sjutton vad trist! All kärlek till dig och en miljard styrkekramar fina Josanne

    Kramar i massor

    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Har varit i din sits - there's light on the other side även om vägen dit kan vara jobbig.

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Oj jisses så trist för er och dig fina Josanne <3
    Massor med kramar

    SvaraRadera
  6. Naturligtvis, med all respekt! Erbjudandet står kvar, så du vet. Gör ingen banköverföring är du snäll.. Har du lust,köp en tågbiljett istället. Du väljer..bara du vet.
    (Tja, vill ju också veta förstås..annars gör vad du vill..)
    Kramar,
    Annelie

    SvaraRadera
  7. Läste precis vad som har hänt. Många styrkekramar till dig!!

    SvaraRadera
  8. Läste också precis här. Skickar styrkekramar och tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  9. "Varför är den gode dum? Varför är den kloke ond? Varför är allt en trasa?"
    suck :-(
    Tråkigt och sorgligt, känner med dig och tänker på dig.

    Många kramar från en av de som läser här utan att vanligtvis lämna någon kommentar
    Ulrika

    SvaraRadera
  10. Styrke kramar från mig...
    Kraaam

    SvaraRadera
  11. Nej vad tråkigt! Styrkekramar från en som läser varje dag men sällan lämnar något efter sig...

    kram Helena

    SvaraRadera
  12. Massor med varma styrkekramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  13. Usch! Läste ikapp här och vill också skicka massor med kramar!
    Du är stark o klarar allt!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Har läst ikapp mej lite och blev ledsen när jag läste det sista. Stora kramar till dej. Hoppas du får landa lite och ta till styrka från dina djur och vänner.

    SvaraRadera