Powered By Blogger

lördag 19 april 2014

Att ha snubblat över något riktigt superschysst

Råkade snubbla över ett för mig, och vad jag tror även för min hemby, nytt märke i kläddjungeln idag. OOTD. Någon av er som hört eller sett det tidigare? Inte jag som sagt men nu lär det definitivt bli ändrig på det. Megafina plagg i schysst kvalitet till jämförelsevis kalasnajsiga priser. Eller vad sägs om den här blusen…


… för 499:-. Inte dum alls om ni frågar mig. Dock lite osäker om jag går ihop med färgen bara… vad säger ni? Fanns en del annat fräscht i samma märke men hann inte med mer provning. Så det får bli ett mission till nästa vecka. Imorgon väntar ett helt annat uppdrag som jag försöker förbereda för nu genom att rota järnet i lådor och skåp i boningen… Hoppas ni har en softare påskafton... :o) Peace out! 

7 kommentarer:

  1. Tjena snäckan !!
    Gillar färgen till dig , gamla vanliga regeln du vet : allt klär en skönhet ;-)
    Hoppas du har en härlig påsk !
    Kram Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och som min mamma brukar tillägga till den regeln "och inget missklär en fuling" ;-) Kul att se dig igen i torsdags! :-)

      Radera
  2. Hej! Googlade på OODT , hittade ingenting! Vilken butik fanns det i?
    Vänligen Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, googlade också men hittade inget på märket. Var på Cirkus. Kram!

      Radera
    2. Aha, tack! Kram

      Radera
  3. Snygg! Har aldrig hört talas om det märket.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får kolla in det själv när du kommer på besök, en hel del fint som sagt. Kram!

      Radera