Powered By Blogger

söndag 1 juli 2012

Bloppis – 5 Mollysar till salu

Så var ännu en Mollrobsrensning utförd och dessa är utvalda att vara till salu:


1. Puppa Silk Patchwork Lace Storlek 3 SÅLD/ T


2. Taradiddle dee dress, grey Storlek 3, 1550:- inklusive rek.frakt


3. Multi anglaise ltd tunic, white Storlek 3 SÅLD/ E


4. Gosee short dress, white Helt ny, storlek 2 SÅLD/ P


5. Skip-a-beat dress, rouge Storlek 2, 800:- inklusive vanlig frakt

Om du är intresserad av att köpa något av plaggen eller undrar något så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Jag kan ta egna bilder imorgon om någon önskar det.
Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100 % djurhårs- och rökdoftfria.
Och med det tackar jag för mig för denna dag, och den här veckan, men vi ses imorgon igen om ni har tid och lust och sånt. Gonatt & Kram! Take care därute!

12 kommentarer:

  1. Godmorgon :), oj vad mycket fint du säljer.Lägger till dig i min länklista så jag inte missar nåt.Ha en härlig måndag kramar Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du finns redan i min. :o) Kram!

      Radera
  2. Många fina plagg, men fortfarande för dyrt..
    Mvh A

    SvaraRadera
    Svar
    1. är det något speciellt du är ute efter så maila gärna prisförslag. men jag har betalt betydligt mer för plaggen själv och de är i superfint skick så jag skippar helst skambud. ;o) Kram!

      Radera
  3. Hej, har mejlat om puppan :-)

    mvh
    T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok,då kollar jag mailen alldeles strax. Kram!

      Radera
  4. Hej Josanne!

    Först vill jag tacka dig för en underhållande och härlig blogg...läser ofta men kommenterar tyvärr sällan.

    Läste i ditt till salu-inlägg och att Taradiddle dee dress är till salu. Undrar lite om storleken utifrån att jag vet att de är små och man bör gå upp en storlek.

    Gillar verkligen modellen eftersom jag har sedan tidigare Taradiddlen i de andra färgerna men saknar en grå...upplever att den röda är minst och samtliga är i storlek 4.

    Möjligen lite svårt att svara på men hur upplever du den grå är i storleken?

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt jag glömt svara här men har gjort ett inlägg med måtten på den. Kram!

      Radera
  5. Hur upplever du Multi anglaise ltd tunic i storlek. Jag brukar ha stl 2 i OM utom när det gäller sidenunderkläderna och Taradiddle där jag har 3.
    /Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att den är ganska normal. Kommer ärligt inte riktigt ihåg eftersom jag inte använt den så mycket och inte på länge... Den är alldeles för stor nu men nu har jag 1 så det är inte så konstigt... men jag kan mäta den om du vill. Kram!

      Radera