Powered By Blogger

måndag 29 juli 2013

Efterlysning – fler i andra färger


Linnet på bilden landade i min ägo förra veckan. Jag blev knall och fall störtkär. Så! Därför är jag nu ute och fiskar efter samma linne i andra färger också. Vilka kulörer det nu kan tänkas finnas i... Och är det någon som vet vad det heter? Och kanske när det är från, denna våren eller?... Kan inte komma fram till något av det trots idog googling… I alla fall så är det storlek 0 jag är ute efter. Allra helst, men möjligen kan en 1:a funka också… Så har du det att sälja eller vet var det finns att få tag på så please hojta!... Trevlig måndag! Var rädda om er därute! Kram!

3 kommentarer:

  1. Tror att det är vårens och dom kom väl i svart, rosa och vitt. Tror jag i alla fall! Lycka till med jakten! Kram

    SvaraRadera
  2. Du ska nog sikta på 0? Jag har 1 på mina i pink och porcelain som visserligen är från förra året.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vart köper du dina oddmolly-kläder? Kram

    SvaraRadera